Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pred 22 lety jel personal z psychiatricke lecebny v sousednim meste na studijni navstevu lecebny v CR. Ja mel tehdy jet s nimi coby tlumocnik, protoze jsem v te dobe v psychiatrii pracoval (oddeleni akutnich psychoz), bohuzel sem pred cestou dostal nachlazeni a musel se cesty vzdat. Po navratu mi vypraveli "horror stories", o te lecebne v CR, nechtelo se mi tomu ani verit. Pred nejakym casem jsem mluvil s byvalou pacientkou Bohnic a ta mi ty neradostne veci potvrdila, i kdyz ocenovala obetave chovani casti personalu. Psychiatrie je bohuzel skoro vsude na svete zdravotnickou Popelkou, i u nas ve Skandinavii (urcitou vyjimkou je Norsko, ktere dava do zdravotnictvi penize z ropy). Platy personalu ani tady nas nic moc, penez do psychiatriei taky malo, lekari se do psychiatrie nehrnou. Materialne jsou ovsem lecebny jinde nez v CR, ty stare z prvni poloviny minuleho stoleti uz zrusene, moje posledni pusobiste bylo na klinice postavene v roce 2012.

2 0
možnosti

I92v59a59n84a 84L98a30n34c70e

22. 3. 2019 12:07

Je to priserne, kdyz je clovek bezmocny....Karma za vas clanek.R^R^R^

2 0
možnosti

Byl jsem na vás nedávno v Písku :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2066x
Tohoto autora je těžké definovat, jelikož ani on sám nemá potřebu se definovat, či být definován.

Miluje život, svoji rodinu, svoji práci a snaží se o co největší autenticitu v dialogu.

https://www.schizahelp.cz/

Seznam rubrik