Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

O tom, jestli mít děti, nikdy nerozhoduje jednotlivec. Vždycky na to musí být ženská a chlap. Ne každému se v životě podaří najít partnera nebo partnerku ...

0 0
možnosti
Foto

R^každý ať se rozhodne co mu vyhovuje

4 0
možnosti
Foto

Krásně jste to napsal, díky. :-) Dokud neexistovala antikoncepční pilulka, zařídila si to matka příroda sama po svém - bez asistence různých "dobrodějů".. Někdy to samozřejmě (nutně) uzavřenému manželství nevyšlo, ale z velké části ano, novomanželé se přizpůsobili vzniklé situaci - i jeden druhému. A rozvodů bylo míň... A dětí bylo v rodinách nejméně po dvou, protože "jedno dítě je jen pro strach" - "jedno dítě -žádné dítě," říkávaly naše prababičky. Neprospívá to společnosti, rodičům, ani tomu jedináčkovi. Nemíním ale poučovat, nakonec - každý na to časem přijde sám... Ještě jednou díky za rozumný článek. Děti jsou naše radost, ale i starost, naše budoucnost - i budoucnost národa. Co bychom byli bez dětí? R^:-)V

0 0
možnosti

Mám doma dvě malé děti a většina mých vrstevníků nemá žádné nebo jen jedno. A argumentují tím, že nechtějí dvě, protože by jim pak oběma nemohli dopřát tolik, jako jen jednomu. A mě je pak smutno z toho, že na tyhle lidi budou muset jednou pracovat i moje děti, které kvůli nim budou mít méně, zatímco oni si užili víc bezstarostný život.

4 0
možnosti

Souhlas, moc pěkné. Zaujala mě i věta, že na děti není žádná reklama. Možná by mohla nějaká organizace, klidně i státní, nějakou reklamu na děti do televize zadat. Když se může reklamovat Besip nebo třídění odpadu...

4 0
možnosti

J77o73s56e40f 93S33u65k

1. 1. 2018 18:22

děkuji za krásný článek, i když jste mě těmi pseudodůvody proč děti nemít zpočátku vylekal..

4 0
možnosti

Též jsem tohle chtěl napsat, souhlasím. Jen dodávám, že prof. Marta Foučková na seminářích říká, že děti, které se nyní rodí, nás přišli převychovat. Tak se těšme...R^

0 0
možnosti

Bez

zbytečný

ch

potratů

Život je snad opravdu někdy náhoda. Nedávno jsem nějakým

nedopatřením zapomněl vypnou reklamu

v TV

, a tak jsem se dozvěděl

(?), že téměř každá třetí žena v

ČR byla někdy na provedení potratu.

Zdálo se mi to „šílené“, a tak jsem se o potraty (moc se o nich nemluví) začal blíže zajímat. Ročně se v ČR uskuteční zbytečně asi 30.000 potratů ( „musím dostudovat; byla jsem nevěrná, co když se pak na to přijde; porod by mně zkazil postavu; ještě jsem si nic neužila“ atd.) . Běžný občan ČR ty to důvody ovšem považuje za nepodstatné. Za okupace fašisté popravili u nás asi 30.000 Čechů, ale trvalo jim to pět let. O co jsme „lepší“ ? Potraty je brán život budoucím dětem. Toto je v přímém rozporu s křesťanstvím a s Listinou základních práv EU, kde se hovoří o právu na život. Proto zahajuji celostátní akci proti zbytečným potratům. Její součástí jsou i články do regionálních novin. V celé problematice potratů považuji za důležité tři problematické věci: - na potraty mohou chodit nezletilé dívky od 16 do 18 let bez souhlasu rodičů - o potratu není povinně informován otec dítěte, potrat je často proveden bez jeho souhlasu - zvětšuje se možnost získat „potratové pilulky“, a tím obejít všechna omezení Ekonomické důvody pro potrat prakticky neexistují . Porodné , rodinné přídavky atd. stačí pohodlně k životu . Ovšem bez kouření, alkoholu , drog a hracích automatů. Problém neplacených alimentů snad již konečně vyřeší vláda jejich proplácením, a potom vymáháním na dlužnících. Neprováděním zbytečných potratů zastaví n aše ženy pomalé vymírání Čechů, Moravanů a Slezanů, ale také zajistí dostatek pracovníků pro stát a soukromé firmy. Nebude pak nutno přijímat i některé rizikové migranty. Dítě, to je požehnání, od porodu do skonání, to je radost v životě, obejmout, když přišlo tě Která žena dítě nechce, ať si zajde do školky, pochopí tam velmi lehce, proč nedělat okolky Zdeněk Joukl 1 6 .5.2017

2 3
možnosti

J87a41n 79P76a18v80e80l

1. 1. 2018 23:05

Jak já jsem rád, že byla odluka církve od státu a věřící, obzvláště v agnostických Čechách, nemají skoro žádnou moc

7 0
možnosti
Foto

J18i63ř15í 52L83i94b14e67r

1. 1. 2018 12:51

Souhlas, karma R^ Akorát ty hrubky tahají za oči... :-(

1 0
možnosti
Foto

No jsou tam, ale ten text je tak hezký, že jsem je ignorovala :-)

8 0
možnosti

J22a18n 98H79l36e66d98í48k

1. 1. 2018 12:40

problém tkví v tom, že silně přelidněná území Země přepadnou z krajní nouze Evropu, kterou totálně zničí. -- Sice páprdové v EU přikázali mlčet, že denně vyklopí africké čluny přes 20.000 vetřelců, které čekají hotely a nově budované ubytovny ve velkém, plus štědré kapesné, ale přísun s jarem zesílí.-- Po zlikvidování civilizované části světa a to nejen v Evropě, nýbrž úplně všude, buď se zjeví Deus ex Machina, nebo všemohoucí virus, dále se zdá být reálné, že proud smrtícího toku elmagn paprsků uškvaří pyšné i kruté lidstvo.-- Většuna občanů si zakázala myslet na nejhorší, strčila hlavu do písku v naději, že tak tu zkázu přečká.

1 4
možnosti

jezismarja, no to tu jeste schazelo, nejaky paranoik a jeho armada migrantu.

5 1
možnosti
Foto

Jsem ještě "z pravěku". Z doby, kdy se na pořizování dětí tolik nedivalo úhlem peněz a kariéry. A tak jsme je měli a ono to šlo a bylo fajn. A pořád je to fajn, i když vyrostou a jsou z nich opravdoví parťáci. Ale na to ještě máte čas.

Tak hodně štěstí s dětmi.

6 0
možnosti

Také mám pocit, že to dneska lidé zbytečně řeší. Je tak jednoduché si je udělat a postarat se o ně. Kdybych o tom přemýšlel, tak o tom přemýšlím možná až do důchodu.

3 0
možnosti
  • Počet článků 22
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2066x
Tohoto autora je těžké definovat, jelikož ani on sám nemá potřebu se definovat, či být definován.

Miluje život, svoji rodinu, svoji práci a snaží se o co největší autenticitu v dialogu.

https://www.schizahelp.cz/

Seznam rubrik